menu

Nieuws

NAC-shirt brengt 17 mille op voor Serious Request

foto
CM Payments
Wijnand Nijs

BREDA - Financieel intermediair Kasparov uit Breda staat in januari eenmalig als hoofdsponsor op het shirt van NAC. Het Bredase bedrijf bracht het hoogste bod uit in een speciale veiling die hoofdsponsor CM had opgezet voor Serious Request.

Kasparov overtrof met zeventienduizend euro het bod van Choc-Late BV (€16.161,-) en Van Bommel Schoenmode (€16.000,-). De veiling sloot vrijdagmiddag om 13.00 uur.  Michiel Mikx van CM in Breda: “We zijn heel blij met 17.000 euro. Het heeft al onze verwachtingen overtroffen. Bovendien is het leuk om te zien dat een Bredase partij er met de prijs vandoor is gegaan.”

Een delegatie van NAC, Kasparov en CM overhandigt vrijdagavond de cheque aan de dj’s van het Glazen Huis. Onder meer NAC-spelers Cyriel Dessers, Giovanni Korte, Robbie Haemhouts en Jorn Brondeel maken hun opwachting op de Grote Markt.

De tijdelijke hoofdsponsor ziet zichzelf op 20 januari terug op het shirt van NAC, als de Bredase trots weer fris uit de winterstop komt. Tegenstander is dan Achilles’29. De hoofdsponsor van een dag krijgt niet alleen bedrukte wedstrijdshirts, maar ook een borrel en dinerbuffet in de skybox, vijf parkeerkaarten en 10 eretribunekaarten voor de wedstrijd NAC Breda- Achilles ’29 in het Rat Verlegh-stadion.

Naast het bedrag dat de veiling van CM Payments heeft opgeleverd, zamelde ook ticketingbedrijf TicketFlow van CM Groep geld in voor Serious Request. TicketFlow doneert daarbij de kosten voor haar dienstverlening bij onder andere het Glazen Restaurant en de rondleidingen door de Koepelgevangenis in Breda. Het totaalbedrag daarvan komt neer op 6600 euro.