Nac wint thuis van Heerenveen met Crowd Real Estate op het shirt, destijds sponsor voor een dag.
Nac wint thuis van Heerenveen met Crowd Real Estate op het shirt, destijds sponsor voor een dag. Foto: Peter Visser

CM veilt opnieuw hoofdsponsorschap NAC voor een dag

Door: Wijnand Nijs Sport

BREDA –Hoofdsponsor CM.com van NAC veilt opnieuw voor één dag het hoofdsponsorschap. De opbrengst gaat voor het tweede opeenvolgende jaar naar het Techno Girl-programma van UNICEF.

De tijdelijke hoofdsponsor krijgt 30 bedrukte wedstrijdshirts, een lunch bij CM.com in Breda en 10 skybox-kaarten met borrel voor de wedstrijd van NAC Breda tegen VVV Venlo op zondag 31 maart in het Rat Verlegh Stadion in Breda.

Het Techno Girl-programma van UNICEF is gericht op het verbeteren van kansen voor jongeren in Zuid-Afrika en stelt zich specifiek ten doel technische vaardigheden bij meisjes in Zuid-Afrika te ontwikkelen. Door het shirt te veilen genereert CM.com meer aandacht voor het programma en wordt er geld ingezameld. Afgelopen jaar betaalde Crowd Estate 21.000 euro.  

Belangstellende bedrijven kunnen sinds vandaag bieden op de veiling op een speciaal voor deze veiling opgezette website. Het veilingbedrag start bij 10.000 euro. De veiling sluit op vrijdag 1 maart om 13.00 uur.


In 2016, toen NAC Breda nog in de Eerste Divisie speelde, veilde CM.com voor het eersthet hoofdsponsorschap voor een dag. Kasparov won toen de veiling en betaalde 17.000 euro, een bedrag dat ten goede kwam aan de actie van 3FM Serious Request.