De vernieuwde winkel.
De vernieuwde winkel.

Eyecare Peter Huijben: nieuwe naam en innovatieve meetapparatuur

Advertorial

(advertorial) - Na een zes weken durende verbouwing is optiek Peter Huijben volledig vernieuwd. De winkel werd van binnen geheel aangepakt. Nu de verbouwing klaar is, gaat de optiek verder onder de nieuwe naam Eyecare Peter Huijben.

“In een sterk veranderende markt is het belangrijk om duidelijk te zijn over waar je voor staat als bedrijf”, geeft het team van EyeCare Peter Huijben aan. “Namelijk voor persoonlijke en hoogwaardige oogzorg door deskundige professionals”, geven Paul, Wilma en Sjoerd aan.

Niet alleen het winkelgedeelte is aangepast naar een sfeervol en eigentijds interieur maar ook de oogmeetruimte heeft een ware metamorfose ondergaan. “Met de allernieuwste high tech en innovatieve meetinstrumenten van ZEISS wordt de oogmeting nóg nauwkeuriger gedaan”, vertellen de drie.

Ook beschikt de winkel nu over de ZEISS i.Profiler, een screening apparaat waarmee het oog op 1500 punten wordt gemeten en de kleinste afwijking van het oog in kaart kan worden gebracht. “Met deze techniek kan onder meer het nachtzicht, bijvoorbeeld tijdens het autorijden, worden geoptimaliseerd.”

In de vernieuwde winkel biedt het team naast de innovatieve oogmetingen ook een uitgebreide collectie merkmonturen en zonnebrillen en volop keuze aan brillenglazen en contactlenzen.  “Maar we verwelkomen onze bestaande én nieuwe klanten graag en met trots in de nieuwe winkel om ze te vertellen over de mogelijkheden op het gebied van EyeCare.”

EyeCare Peter Huijben
Ginnekenweg 34 Breda


 

.