Het NAC-stadion wordt onder grote belangstelling aan een stresstest onderworpen.
Het NAC-stadion wordt onder grote belangstelling aan een stresstest onderworpen. Wijnand Nijs

Wim Kieft en NAC-directeur Justin Goetzee op seminar

Algemeen

BREDA - Sport en marketing staan woensdagmiddag centraal tijdens het seminar Be Engaged bij Avans. Het seminar is georganiseerd door deeltijdstudenten Sportmarketing van Avans Hogeschool in Breda. Zij doen dat voor het vak sport en evenement. Onder meer profvoetballer Wim Kieft en NAC-directeur Justin Goetzee zijn te gast.

De bijeenkomst staat open voor geïnteresseerden. Die h`ebben de mogelijkheid om een stelling aan te leveren.Deze stellingen worden onderverdeeld in twee thema’s namelijk: de omschakeling van traditionele sponsoring naar fan betrokkenheid en het gebruik van sport en health bij de positionering en marketingstrategie van een organisatie.

Het seminar kent naast Kieft en Goetzee nog 5 sprekers die werkzaam zijn bij vooraanstaande bedrijven op het gebied van sport, marketing en engagement. Onder hen Mike Mossel van Dutch Lions FC en Tom Fadrhonc, specialist op het gebied van international finance en international marketing. Zij gaan samen met Jeroen maas(Manager PR en Communications bij General Motors), Judith tillemans (Sponsormanager Aegon) en Dick de Heus (Directeur Heus adviesbureau) de discussie aan met de deelnemers.  

Be Engaged vindt plaats op 3 juni van 15.30 tot 19.30 uur op de Hogeschoollaan 1 in Breda. Aanmelden voor het seminar kan op de website Avansdeeltijd.