NAC heeft met 0-0 gelijkgespeeld tegen FC Groningen.
NAC heeft met 0-0 gelijkgespeeld tegen FC Groningen. Foto: Peter Visser

Hoofdsponsorschap NAC voor een dag brengt ruim 15-duizend euro op

Door: Wijnand Nijs Sport

BREDA –  Met een bod van €15.500 heeft Gr8 Hotels het NAC-hoofdsponsorschap voor een dag gekocht. Het hotel, dat volgend jaar opent langs de A16 in Breda, troefde onder meer de Paardentandarts af. Hoofdsponsor CM.com van NAC Breda veilde het hoofdsponsorschap voor één dag om geld op te halen voor UNICEF.   

De veiling ging om het NAC-hoofdsponsorschap voor een dag, inclusief 30 bedrukte wedstrijdshirts, een lunch bij CM.com in Breda en 10 skybox-kaarten met borrel voor de wedstrijd van NAC Breda tegen VVV Venlo op zondag 31 maart in het Rat Verlegh Stadion in Breda. Naast Paardentandarts.nl was ook DDS Electronics Europe B.V. lang in de race.

De opbrengst van de veiling gaat naar het Techno Girls project van UNICEF. UNICEF en CM.com zijn een langdurige samenwerking aangegaan gericht op het verbeteren van kansen voor jongeren in Zuid-Afrika.Onderdeel hiervan is het Techno-Girl programma van UNICEF, dat zich ten doel stelt technische vaardigheden bij meisjes in Zuid-Afrika te ontwikkelen.

"Met de opbrengst van de veiling kunnen 174 TechnoGirls een korte stage lopen in Zuid Afrika", aldus Barbara Feres van Unicef. "Daarmee vergroten ze hun kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk. Dat is fantastisch!"

NAC Breda – VVV Venlo
Bij de wedstrijd NAC Breda-VVV Venlo op zondag 31 maart staat Gr8 Hotels op het shirt.