Crème de la crème voor je relatie

Column

Nu de boer niet meer zoekt naar een vrouw, en de AVRO inmiddels haar Zorro heeft gevonden, is er eindelijk weer aandacht voor het serieuze werk: de relatie.

Menig relatie staat op springen, zo lijkt het. Maar ook hier biedt de televisie uitkomst.

Zo is daar het programma “10 jaar jonger in 10 dagen”. Wandelend gratenpakhuis Froukje de Bot probeert een relatie op “natuurlijk wijze”, nieuw leven in te blazen. Dit, door twee vechtgenoten er in 10 dagen, 10 jaar jonger uit te laten zien.

Eerst wordt het probleemstel tentoongesteld in de plaatselijke winkelstraat. Voorbijgangers mogen hun leeftijd raden. Daarna, worden beide echtelieden volgens het principe “verdeel en heers”, van elkaar gescheiden.

“Feel coach” Cas, zorgt voor de gewenste tranen door middel van een diepzinnig gesprek. “Look coach” Esther, pimpt het uiterlijk op.

Maar Froukje sleurt de deelnemers naar de kliniek. Elke vent droomt blijkbaar van een gebleekt bekkie terwijl elke miep op haar beurt, dol gelukkig wordt van een ooglidcorrectie.

Daarna nog wat smijten met servies of knokken op de judomat en je voelt je weer als herboren. Tot slot, beiden een nieuwe outfit voor het zelfvertrouwen en je relatie is weer als nieuw.

De sponsoren komen ruimschoots aan hun trekken. Dat spreekt voor zich.

De beste oplossing voor een slechte relatie blijkt toch de koffer met Nivea crèmes.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Ziet mams het echt niet meer zitten, pakt ze gewoon een potje en …. ze smeert 'm.