NAC klopt Achilles met 2-0. De Bredanaars speelden voor een keer met Kasparov op het shirt. Dat bedrijf bood het hoogste bedrag in een veiling voor Serious Request.
NAC klopt Achilles met 2-0. De Bredanaars speelden voor een keer met Kasparov op het shirt. Dat bedrijf bood het hoogste bedrag in een veiling voor Serious Request. Peter Visser

CM.com veilt opnieuw 1 dag hoofdsponsorschap NAC voor goed doel

NAC

BREDA – Hoofdsponsor van eredivisieclub NAC Breda CM.com veilt opnieuw 1 dag hoofdsponsorschap van NAC. Eerder deed de sponsor dat al in 2016. De opbrengst ging toen naar Serious Request. Nu is er eveneens een goed doel gevonden: het project Techno Girls van UNICEF.

UNICEF en CM.com hebben een langdurige samenwerking en strategisch partnerschap om kinderrechten te promoten en bevorderen. CM.com ondersteunt hierin onder andere het Techno Girl-programma van UNICEF, dat zich ten doel stelt technische vaardigheden bij meisjes in Zuid-Afrika te ontwikkelen.

Met deze actie wil CM meer aandacht genereren voor het project. Vanaf woensdag 21 april 2018 kunnen geïnteresseerden bieden op de dag hoofdsponsorschap van NAC Breda. Op een speciaal voor deze veiling opgezette website kunnen bedrijven, organisaties, maar ook bijvoorbeeld vriendengroepen bieden. Het veilingbedrag start bij 10.000 euro. De veiling sluit op 5 april om 13.00 uur. De hoogste bieder wordt hoofdsponsor tijdens de wedstrijd NAC Breda – Heerenveen.

Naast de naam op het shirt ontvangt de sponsor 50 bedrukte wedstrijdshirts, een borrel en lunch bij CM.com in Breda en 10 kaarten voor de wedstrijd van NAC Breda tegen Heerenveen op 29 april 2018 in het Rat Verleghstadion in Breda.

In 2016 mocht het Bredase bedrijf Kasparov zich 1 dag hoofdsponsor noemen. De veilingopbrengst bedroeg destijds 17.000 euro en werd geschonken aan de actie van 3FM Serious Request. Destijds speelde NAC in de eerste divisie. CM hoopt dat de opbrengst ditmaal hoger wordt.